אתגר הקיץ המוזיקלי (4).jpg

ביצוע מיודע היסטורי

אתגר הקיץ - סיכום

5 ימים
8 מורים עם סדנאות העשרה והשראה
מפגש בינאישי קרוב בעולם וירטואלי
זה מה שהיה לנו

קפצנו למים עם האתגר, הרבה שאלות עד הרגע האחרון:

כמה תלמידים ותלמידות ירשמו?

מה תהיה רמת הנגינה?

מה יהיו הגילאים?

עד כמה נצליח להגיע אליהם ולייצר שיחה ולמידה במפגש המקוון? 

כל יום בדקנו מראש מי יהיה ומי לא,

תזכורות ותזכורות במייל בנייד..,

סיכום כתוב בסוף כל יום

כדי שגם אלו שלא היו יוכלו להצטרף למחרת.

8 מורים עם גמישות שלא תתואר- 

על מנת להתאים את הסדנאות

למציאות המשתנה בצורה הטובה ביותר. 

היה קשה והיה שווה!

תלמידות ותלמידים מוכשרים בצורה בלתי רגילה,

כנראה שלא היינו נפגשים בעולם רגיל 

בשל המרחק הגאוגרפי,

בגלל חוסר בחשיפה,

בגלל שכשאתה לומד לנגן על כלי,

לפעמים אין זמן לכל ההעשרה שמסביב.

מה הם קיבלו?

יסודות האלתור למי שתמיד חשש מזה,

סיפורים על קשיים וכשלונות עם הרבה הרבה חוש הומור,

תרגול וכלים לכתיבת טקסט,

רעיונות לעיבוד,

רעיונות ותרגילים לליווי שיר,

איך דקלום טקסט יכול להיות חימום ווקלי,

ואיך לחמם את הגוף לקראת אימון,

מה זה ביצוע מיודע היסטורי

ולמה זה טוב בכלל.

לוח שעליו עיבדנו את כל החומרים ויצרנו היררכיה בדרך ליישום.

מה אנחנו קיבלנו?

קבוצת נערות ונערים סקרניים,

שואלים שאלות מאתגרות,

מבקשים לדעת וללמוד,

מוכנים להתנסות גם כשזה לא נוח וקשה, 

האתגר לא הסתיים אחרי 5 ימים - 

האתגר האמיתי הוא ליישם, 

אפילו צעד אחד קטן וחדש הוא עולם ומלואו ולכן הכרזנו על הגרלה!

בין המיישמים הוגרל שיעור מתנה של 30 דקות.

יש לנו 2 זוכות:

תאיר קלנר זוכה בשיעור 30 דקות מתנה על התעוזה והיציאה מאזור הנוחות לעולם האלתור בעזרת אחיה המקסים עוז כרמי שזוכה בסדנה מתנה.

ויהודית פרידמן שהיתה התלמידה המתמידנית לאורך האתגר, זוכה גם היא בשיעור 30 דקות מתנה.

השראה לעיבוד שיר