אתגר אצ'לרנדו | MIA Music
top of page

אתגר אצ'לרנדו -  למורים לנגינה
***אחרון לעונה*** 
 המאיץ - 3 ימים + סדנא מסכמת
במיוחד לקראת סיום השנה וחופשת הקיץ

לבנות יכולות אימון והתמדה אצל התלמידים שלך
ולייצר יציבות במספר התלמידים - יציבות כלכלית

3 ימים של משימות חשיבה קצרות וממוקדות לעבודה עצמית
שישלחו במייל ובקבוצת הווטסאפ.
משימות שיחזירו לך את המוטיבציות, ירעננו,
יעזרו לך לראות את נקודות האור כמורה לנגינה בין כל האתגרים
להתכונן לסיום השנה וחופשת הקיץ 

 
מתחילים ביום רביעי 17/5
סדנת סיכום מקוונת
ביום ראשון 21/5 בשעה 10:00

אלו בדיוק הסיבות

שכל מורה לנגינה חייב להצטרף לאתגר הזה

  • אתגר אצ'לרנדו יתן לך כלים לבניית מוטיבציה אצל התלמידים שלך

          כלים שירתמו אותם לתהליך למידה 

          והתמדה ותרגול בין שיעור לשיעור 

  • אתגר "אצ'לרנדו" יתן לך כלים פרקטיים

         לייצר יציבות במספרי התלמידים במיוחד במעבר משנה לשנה.

כך ששיעורי הנגינה יהפכו להיות אפקטיביים יותר ומהנים יותר.

דף נחיתה (22)_edited.jpg

תלמידים מגיעים ללמוד נגינה ולא מבינים.

לא הם ולא ההורים שלהם.

לא מבינים שלימוד נגינה דורש התמדה.

מתחשק לי לנגן,

אז הוקוס פוקוס

2-3 שיעורים וזה יקרה.

לך תסביר להם שזה לא ממש ככה…

שזה דורש התמדה

(מה זו המילה הזו?)

 

ואז אם הם כבר מגיעים אליך ללמוד נגינה

מה הסיכוי שהם באמת יצליחו?

הרי התסכול יגיע אחרי 2-3 שיעורים, 2-3 חדשים…

ועוד לא דיברנו על תלמידים ותיקים ומצליחים שיום אחד פשוט נעלמים

עוברים "לחוג אחר".

והחופשים? מה איתם?

כל חופש עוצרים הכל ושוב צריכים להתחיל הכל מחדש?

 

והתסכול שלך מה איתו?

כל פעם להתחיל מחדש ולהתאכזב מחדש…

מה תקבלו פה

3 ימים של משימות קטנות וממוקדות לעבודה עצמית - שאשלח לך במייל

ובקבוצת הווטסאפ של האתגר.

משימות להסתכלות פנימית ורפלקציה על המוטיבציות שלך כמורה לנגינה, 

משימות שיעזרו לך לאפיין את האתגרים אצל התלמידים שלך

ובמקביל להכיר גם את החוזקות שלהם.

המשימות יגזלו דקות ספורות מיומך, והן הכנה לסדנא המסכמת

 

בתום שלושת הימים ניפגש לסדנא מסכמת חוויתית ומהנה

שתחזיר לך את תחושת הבטחון ביכולות שלך כמורה מעולה.

אתגר שיהיה המאיץ שלך ויתן לך כלים יצירתיים ורלוונטיים לעולם החדש,

בנוסף לארגז הכלים שפיתחת עם השנים.

אתגר שיספק לך פתרונות כיצד להפוך את השיעורים לאפקטיביים,

מהנים ואנרגטיים.

אתגר שילמד אותך איך לשים את הזרקור על הצעדים הקטנים

וההתקדמות של התלמיד, 

לאפשר לו לחוות הצלחות קטנות משיעור לשיעור, להתמודד בזמנים של חוסר בשגרה ולהבין שהוא נמצא אצל המורה  הטוב ביותר.

* האתגר והסדנא המסכמת  ללא עלות

*אורך הסדנא המסכמת כ 90 דקות

 בסוף האתגר יהיה לך:

🎵 חשק! חשק ללמד, לפגוש את התלמידים כל שבוע מחדש.

🎵 ביטחון שהתלמידים שמגיעים גם יתמידו וימשיכו גם לשנה הבאה,

      ביטחון ביכולות ובחשיבות שלך כמורה לנגינה.

🎵 אנרגיה מחודשת למקצוע,

      עם ידיעה ובטחון בדרך שלך ושל התלמידים שלך. 

🎵 ידע והבנה מה בדיוק מה מפעיל את התלמידים שלך ולמה.

🎵 כלים פשוטים לבנות עם התלמידים תהליך משותף.

🎵 ארגז כלים עשיר שיאפשר לך להשתמש בכלים נוספים

       שיתרמו לחווית ההוראה והלמידה.

מה אומרים מי שכבר השתתפו בסדנא

דף נחיתה (2).png
דף נחיתה (3).png
דף נחיתה (1).png

למה עכשיו

כי נמאס להמשיך ככה

כי רק אנחנו יכולים לשנות

כי אנחנו בתקופה של חוסר בשגרה, של חוסר וודאות וסוף השנה מעבר לפינה

כי אנחנו נכנסים לתקופה האחרונה של השנה וצריכים שגם אנחנו וגם התלמידים נהיה באנרגיות גבוהות

כי אנחנו רוצים שסוף השנה לא יסמל סוף, אלא המשך טבעי לשנה הבאה.

לא פשוט להיות מורה לנגינה.

יש לך נסיון עצום, פיתחת שיטות הוראה במהלך השנים,

ואיכשהו נראה בשנים האחרונות שזה לא מגיע לתלמידים ולהורים.

 

יותר מדי פעמים מרגיש לך שלא רואים אותך,

לא מעריכים ובטח לא מבינים את הערך המוסף שיש לך לתת.

העולם שלנו השתנה,

התקשורת והשפה השתנו.

 

זה אומר שאם חשוב לך להיות מורה לנגינה- גם לך יש חובה לעשות שינויים.

אתגר אצ'לרנדו נולד כדי לאפשר לך את המשהו הזה החסר

כדי להניע את התלמידים שלך לאימון בין שיעור לשיעור,

להתמדה לאורך זמן. 

להגיע למימוש העצמי שלך כמורה לנגינה

ובעיקר לחזור לאנרגיות ולתשוקה לפגוש את הילדים האלו

ולדעת שיש לך יכולת להשפיע בצורה חיובית ומשמעותית על החיים שלהם,

גם אם לא יבחרו במוזיקה כמקצוע.

דף נחיתה (8).png

נעים מאוד  - גילי יגר

מומחית בבניית התמדה אצל תלמידים בעולם בו כלום לא יציב.

בהשכלתי אני בעלת תואר ראשון בביצוע מהאקדמיה בפירנצה 

לימודי תואר שני במוזיקולוגיה באוניברסיטת תל אביב,

מוזיקאית מבצעת, מורה ומנהלת קונסרבטוריון בעברי

מעל 25 שנים בעולם החינוך המוזיקלי.

 

כיום אני מספקת פתרונות למורים לנגינה המעוניינים לשלב בין העשייה החינוכית מוזיקלית לבין נחת רוח כלכלית.

מלווה קונסרבטוריונים ומורים, מקימה ומלווה צוותי חדשנות

ותכניות חדשות במערכת החינוך המוזיקלי.

מימוש עצמי

דף נחיתה (4).png

לאפשר לך להמשיך וללמד כמה שיותר תלמידים,

להגיע למימוש עצמי,

בשיטות שיבנו אצלך אנרגיות מתחדשות,

יחזירו לך את היצירתיות והכוחות.

השליחות שלי:

לשנות את השיח

שתהייה לכם וודאות

דף נחיתה (5).png

הגיע הזמן שכולם יבינו

שנגינה היא אחת מהמיומנויות החשובות ביותר בעולם החדש.

מורי הנגינה יהפכו מובילים בתחום החינוך.

כי מורים לנגינה הם לא פחות

ממנטורים לחיים!

לדאוג שתהייה לך וודאות שתלמידים שמתחילים ללמוד איתך

גם יתמידו לאורך זמן,

יתקדמו

ויעריכו את מה שיש לך לתת להם.

אני מחכה לפגוש אותך באתגר

אם גם לך נמאס לחזור עם התלמידים על אותו השיעור ולא להתקדם לשום מקום

אם גם לך ברור שצריך כלים חדשים ומתאימים לעולם שהשתנה

אם ברור לך שחייבים שינוי

אם יש לך רצון להתפתח ולקבל המון אנרגיות חדשות

וכלים יצירתיים ופרקטיים

🎵האתגר יתחיל ביום רביעי 17/5 - 

     סדנת הסיכום תתקיים ביום שלישי 21/5  

      בשעה 10:00 בזום.

🎵הסדנא מיועדת למורים לנגינה

      המעוניינים לייצר יציבות במספר 

      התלמידים שלהם,

      להגיע למימוש עצמי, להתפתח

     ולקבל כלים יצירתיים להוראה

     מתוך תשוקה. 

     למורים שרוצים להגיע לסוף השנה

     מלאי אנרגיה עם בטחון לצאת לחופשת הקיץ.

WhatsApp Image 2022-11-07 at 10_edited.jpg

"אתם יכולים לבחור באומץ, או בנוחות, אבל לא בשניהם"  ברנה בראון

bottom of page