top of page

קידום אמנים באמצעות פתיחת קופות

הילה הקימה את אוצר תרבות - קידום אמנים באמצעות פתיחת קופות.

אוצר תרבות הוא משרד מיתוג ויחסי ציבור לאמנים שרוצים לפרוץ לעולם באמצעות פתיחת קופות.

היא מדברת על הצורך במיינדסט של יזמות, של פתיחות, על תהליך ממוקד

ועל שותפות מלאה בין הצוות שלה לבין האמנים.

הרבה מאוד נושאים וניקח אותם צעד צעד,

אבל בואו נתחיל מההתחלה.

את הילה הכרתי במקרה, אחרי פרק בפודקאסט בו ראיינתי את רון מרחבי - נגן קונטרבס, עורך לשון וחבר ותיק.

הילה שאלה אם אני מעוניינת לראיין אמנים שהיא מייצגת - ואני שמאמינה הדוקה בסרנדיפיטי והזדמנויות-

כמובן מייד הסכמתי.

מהחיבור הזה הרווחתי כמה חברים וחברות חדשים, הרבה מאוד השראה,

הקהל שלי זכה שמוע סיפורים נפלאים ולהיחשף לפסטיבלים וארועים מיוחדים במינם.

ובסוף בסוף גם הצלחתי להבין מה הכוונה בפתיחת קופות:)

אני שמחה להכיר לכם את הילה קומם מייסדת אוצר תרבות!

ree

בשנת  2004 הילה הקימה את משרד "אוצר תרבות".

"אוצר תרבות" הוא משרד יחסי ציבור ייחודי, שפועל מתוך חזון לקידום התרבות ומתוך רצון לעזור לאמנים מוכשרים להתפרנס מאמנותם.

למשרד קשרי עיתונות ענפים בתחומי התרבות, החינוך והפנאי. למשרד גם תחומי עיסוק ייחודיים: עזרה בשיווק של מופעים ומוצרי תרבות וחינוך באינטרנט באמצעות ניוזלטר שבועי ורשימות תפוצה מיוחדות

(ועדי עובדים, קניינים ועוד).

כמו כן מתמחה המשרד בייעוץ אסטרטגי, כתיבה שיווקית ובייזום של אירועים יצירתיים למטרת יחסי ציבור.משרד יחסי ציבור מאמין במתן שירות אמיתי המקדם את האינטרסים של הלקוח, ביצירת תדמית חיובית ובאייטמים שיש להם ערך מכירתי. 

מאיפה הגיע הרעיון להקים את אוצר תרבות ומה היה החזון?



יש הופעה- צריך למכור כרטיסים:)

אז מה זו בעצם השיטה של ״פתיחת קופות״ ומה המטרה שלה?

הילה הסבירה לי בסבלנות רבה - המטרה הגדולה היא שהמופעים יוזמנו וישולמו מראש,

שהאמן לא יצטרך לדאוג או ״להתעסק״ עם מכירת הכרטיס הבודד.

ולכן, זה אומר ליצור מספר מוגבל של מופעים פתוחים כדי להגיע לקניינים שיקנו את המופע עבור הקהל שאותו הם מייצגים.

וכמובן ישלמו מראש לאמן. אוצר תרבות עובדים עם מוזיקאים, עם סטנדאפיסיטים, הצגות ומחול.



הילה מאמינה בשיתוף פעולה מלא ושלם בין הצוות שלה לבין האמן המבצע.

בסופו של דבר מדובר פה בתהליך -

במסע שלוקח זמן וצריך סבלנות ועקביות.

ככה זה בעצם נראה:


כל אמן וכל בעל ובעלת עסק יודעים שכדי להגיע לקהל חייבים לשווק.

אבל יש הבדל משמעותי בין שיווק לבין יחסי ציבור.

באוצר תרבות עוסקים ביחסי ציבור.

כדי שעיתונאי יפרסם כתבה צריך לדעת איך לפנות אליו ואיך להציג את האמן ואת המופע.

וזו המומחיות שלהם.


החזון של הילה הוא לתת לאמנים סוג של ״קיק סטארט״ כדי שמשם הם יוכלו להמשיך בכוחות עצמם.

כמובן שכל מי שירצה לקפוץ לרמה הבאה או ירצה תמיכה מתמשכת - יתקבל בברכה ואהבה

אבל המטרה הראשונית היא להניע. להניע את המופע

ולהניע את האמן כדי שיזום ויצא החוצה לעולם.

דוגמא נפלאה היא הזמרת והיזמית אילת כהן שגם אותה הכרתי בזכות הילה וזכיתי לראיין בפרק נפלא בפודקאסט.



לסיכום:

חשוב להבין שכמו בכל דבר אין קסמים.

דרך לוקחת זמן, דורשת יציאה מאזור הנוחות,

גם כשעובדים עם משרד כמו אוצר תרבות, נדרשת אקטיביות, יזמות, נכונות להתנסות בכיוונים חדשים,

נדרשת התמסרות והרבה מאוד נחישות.

כל אמן וכל בעל עסק שרוצים לראות תוצאות, להגיע למדרגה הבאה, חייבים להבין מהו אזור הגאונות שלהם

ולהוציא אותו לעולם בלי התנצלות ועם דלת פתוחה לרווחה.


ליצירת קשר עם משרד אוצר תרבות - מכאן>>


מדריך המתנה לבעלי עסקים ויוצרים שמסרבים להתאים את עצמם  ורוצים לבנות עסק שמתאים להם

מחכה לכם כאן>>






תגובות


bottom of page